Entries (RSS)

15 Aralık 2014 Pazartesi

Diğer Adım Mutluluk

İşte yine karşımda, 
En aziz dostlarımdan biri,
Boşa verdiği değere hüznünü anlatıyor bana,
Güldüm, anlamadı.
Kahkaha attım, ciddileşti suratı.
Çünkü ona göre dünyanın en ciddi şeyini anlatıyordu,
ve ben, en sevdiği dostu gülüyordum.
Sustum birden, bilmeliydi sebebini,
"Bırak" dedim, yahu bırak,
Bırak değersizse,
Bırak haketmemişse,
Sen ve ben, 
Yani bizim gibiler,
Üzülmemeli boşa verdiği değerlere, 
Çünkü biz,
Yeniden başlamayı bilenlerdeniz.
Ne kapatırız kendimizi penceresiz odalara,
Ne vururuz bardağı masalara.
Hüzün bizde tevazu bulur.
Gülmeyi sevenlerdeniz biz!
Her şeyden, herkesten fazla güldük seninle.
Ondan boşver.
Bırak giden zamanı,
Gelecek de gidecek anlıyor musun?
Bak şimdi, şu an, şu gülümseme, geçti bile.
Hem bizde değer çok.
Anlıyor musun?

2 yorum :

Samet Geleç dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nursel BAYIR dedi ki...

Aslında orada pesimistlikten çok uzak, aksine baya olumlu bir yaklaşım yapıyorum. Yani yarın öyle çabuk bugün olacak ki geçen zamana vah demek boşuna, önümüze bakalım azizim gibisinden :) çok teşekkür ederim, beğenine sevindim, iyi günler dilerim :)