Entries (RSS)

14 Kasım 2014 Cuma

Sempatik ve Düşünceli İnsan'a Teşekkür Mahiyetinde Yazı

  Biliyorum ki başlığı okuyunca siz de böyle bir insan var mı diye düşündünüz! Test ettim, onayladım, var :) Uzun zamandan sonra sayesinde, adına methiyeler dizmek için kalemi kağıdı elime aldım. Eee bize hep dendi, yiğidi öldür hakkını yeme diye, yine de belirtmek isterim,  seni öldürmeyeceğim.
  Kış uykusundan uyanma yazısı hep problemdir, öncelikle sana ilk olarak bu noktada teşekkür ediyorum, sebep, konu olduğun için.
  Sevgili B. ye neden bu kadar teşekkür edeceğimden bahsedeyim biraz siz sevgili okur arkadaşlara :) Geçenlerde playlistim silinmiş, mp4 üm bozulmuş, resmen dünya üzerinde müzikten uzak kalmış gibi olduğum bir anda, kendisinin meslektaşım olması dışında,  sanatçı kişiliğine güvenmiş ve bana bir şarkı listesi hazırlanmasını istemiştim ve evet cümle çok uzun oldu ben de farkındayım. Listeyi istedim üstünden bir iki gün geçti,  bana kısa ama harika gitar solo performansıyla ziyafet sundu, bunun üstüne iyice meraklandım tabi ben listeyi beklerken. Üstüne listem geldi! 45+1 parçadan oluşan listem geldiğinde sevgili B. bana pek bir sitemliydi, ağzından çıkan kötü sözleri burda aşikar edip kendisini utandırmak istemiyorum şimdi.. 45 parçanın hepsi mi güzel olur yahu! O son 1 i hariç, onu o biliyor. (!) Listedeki parçaların yarısından fazlası benim için yeniydi. Bu yüzden bana yeni ve güzel parçalar kazandırdığı için ayrıca teşekkür ederim:) Çekirdek kadro olarak "ben sana çalsaydım" temalı parçalar ise zaten benim en beğendiklerimdi, zevkli bir insansın, biliyorum, alkışlar sana bana dünyaya. Yine de o çekirdek kadroda listede olan "Ruhun Sarışın" olmadığı için mutluyum, ne yalan söyleyeyim (gülmekten gözünden yaş gelmiş smiley).
  Bütün bu zırvalıklarımı toplamam gerekirse ki çenem çok düştü farkındayım,
Çok sevgili B.,
Şu anda 45+1 . Yazıma konuk olduğun için, bu tesadüfle de yüzümü güldürdüğün için, teşekkür ederim.
İyi ki varsın,
Geçmişten geleceğe atılmış en güzel adımsın! Heyt be!

Hiç yorum yok :