Entries (RSS)

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Beethoven Bana Aşık

Bana bencil diyorlar sözün geçtiğinde
Anlamıyorlar.
Ben o değilim, o sencil..
Her yerden çıkar oldu şu sıralar lanet!
Bir Beethoven bestesini seçiyor kulaklarım
Yok hiç duymadım.
Gerçekten.
Sadece bilirsin annenin seni nasıl okşadığını
Hangi el sana değmiş anlarsın.
Anladım işte.
Benim için çaldı Beethoven.
Kimseyi istemedim yanımda o an
Beethoven gitti.
Sencil ben,
Ben,
Sen,
3 kişiydik bu panoromada.
Bir tek ben senle konuşuyordum.
Sencil ben, köşede durmuş, lanet.
Konuşmaz zaten o.
Bilmez ki ne diyeceğini.
Zavallı bir aşık gibi.
Neyse, ne diyordum ben?
Sonra,
Ben sana dokundum.
Sencil ben kızardı.
Ona ne oluyordu?
Kızdım.
Tercihini yapmalısın sevgilim
Beethoven'ı bıraktım senin için.
Bu kız gözüme batıyor artık.
Sencil ben ile ben arasında!
O bir tek seni düşünür!
Ben ise, ideallerim var benim!
Bilmelisin ki,
Kalbimde de sen varsın.
Seçtiğin sensin işte.
Bak bakalım
Bencil misin, ben misin?
Beethoven'ı bıraktığıma değse bari.
Sanmıyorum ya.
İnanmak istiyor işte insan.
Yine de belirteyim sana!
Tüm bu kargaşada
Her şey şuanda o kadar yalın ki sevgilim
Ne gördüğümü bilsen kıskanırsın.
Ne bildiğimi bilsen
Hatrın kalır bende.
Sen tercihini yap unutma sakın!
Boşa gidecek bir hak değil bu.
Sana vaadedilen bir ben var.
Yoksa Beethoven dururken,
Aklım karışmadı değil!
Yine de,
Ne methiyeler dizdim sana.
Bu dizeler yerde kalırsa
Ancak canım,
Sen bilirsin.

Hiç yorum yok :