Entries (RSS)

14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgililer Günü Zamazingosu ve Ondan Alakasız Olan Enerjim

     Merhaba arkadaşlar :)

Uzun zamandır bir şeyler yazamadığımın farkındayım, ilham denen varlık bi dönem benden fazlasıyla uzak kaldı. Bu yüzden ona küsmeliyiz hep birlikte! Aman küsmeyelim bir daha gider, ona muhtacım yani, onsuz olamıyorum, o olmasa naparım? Sevgililer gününü anlayacağınız üzere "ilham" 'ımla kutluyorum, ortada biri yok yani, o yüzden şöylesi cümleler kurcam:

"Bu sevgililer günü, işte babalar günü, yok danalar günü falan hepsi kapitalizmin oyunları, insanların duygularını sömürmek için şeyapılmış şeyler.... Ne yani sizce de öyle değil mi ey çiftler ! wtf??!!"

   Ama sevgilim olsaydı şöyle cümleler kurardım:

"Ya işte ne güzel, aktivite, farklılık yani, hem bak program sebebi, bütün gün yanımda olman ne kadar da hoş..."

   Gördüğünüz üzere, aşk ben dahil bütün insanlarda beynin çalışma şekli, hatta bazen inandığımız şeyler üzerinde değişiklikler yapabiliyor. Bir çeşit mutasyon gibi.

   Bugünkü enerjime gelecek olursak -ay nihayet geldik-. Uzun bir müddet sonra bugün kafam rahat. Süslendim püslendim. Gülücükler saçıyorum. Minnacık göbeğime, "Seni öldürücem lanet olasıca" diye tehditler savuruyorum. Ayrıca bugün bir çok şeyin miladı gibi benim için. Yani bugün yapmaya başladığım ve başlayacağım şeyler var :)

*Spor Yapmak : Göbeği öldürme çabası.
*İspanyolca Dinlemek ve Günlük Çeviri Yapmak : Mp4 e attığım dinlemeleri sürekli tekrar edip, "Don Quijote de la Mancha" kitabında günlük belirleyeceğim ölçüde çeviri yapmak.
*İngilizce Cd'lere Başlamak : Daylight'ın 70 cd lik çalışmasına başlıcam nasipse. Her hafta 4 cd diyorum. İlk başlar biraz basit ilerlediğinden belki ilk bi kaç hafta için haftalık 5 cd ye çıkarabilirim.
*Daha çok piyano çalışmak : Bu tamamen benim ruhumun güzelliği adına yaptığım bir aktivitedir. Bir de tabi İlhan'ı çığrından çıkarmamak adına yapıyorum, çok sabırlı adam. Bari güzel çalayım.
*Derslerime düzenli olarak çalışmak : Aslında bu yıl yapmam gereken en önemli şey bu. Hadi bakalım.
*Boğazımı tutmak : Meyve suları, meyve sodaları, -kola, fanta falan zaten tüketmiyorum-, işte çikolatalar falan hepsine bir paydos verip, hayatımdan def ediyorum. Sağlıksız şeyler out, sağlıklı şeyler in :)

Liste bu şekilde, hatta bunları bir güzel programladım bile, tatbikine bugün başladım :)

Hayat, istediğimizi yapabilmemiz için bize sunulmuş bir fırsat, fakat hiçbir fırsat sonsuz zaman için geçerli değildir :) Verilen süre içerisinde, verilen bünyeye, ne istiyorsak yüklemeye çalışalım. Kimseyi kırmadan, kendimizi yok saymadan :)

Bu plan programa ne kadar uyduğum konusunda da sizi bilgilendiricem kesinlikle :)

Bugün siyahlara bürünecektim aslında da, toprak kokayım dedim, toprak tonlarına büründüm. Doğa beni sev, sana geliyorum! :)
Kendinize iyi bakın, Mutlu olun. Sevgiliniz yoksa da üzülmeyin. Çünkü sevgilisi olanların çoğu bugün kavga falan edip ayrılcak zaten .

Sevgilerimleeeeeeeeee :)

Nursel Bayır .

Hiç yorum yok :