Entries (RSS)

9 Kasım 2012 Cuma

Kısa Bişi Dedim Ve Kayboluyorum :)

   İçim doldu taştı bugün, arada bir ağzımı yüzümü toplayamadığım olur benim. İçimdeki enerjinin bir çok sebebi olmakla birlikte bütün gün dinlediğim müzikler büyük sebep. Müzik demişken piyano kursuna başladım, hayat daha bir toz pembe oldu yemin ediyorum. Bugün mükemmel bir gün, hayat harika! Yani şu sıralar öyle en azından. Her an yıkılabilir, şu sıralar mutluluklarım fazla kırılgan, fazla uçlardayım, art arda aynı olamıyor duygularım. Aslında şiir yazasım var ama bir kağıda karalayayım, sonra yılmaz bana bir okan değilsin diyor falan. Silicem hepinizi piyasadan.

   Hala Murat Kekilli dinlememiş insan varsa dinlesin lütfen. Hatrım için.


Ve son olarak, az bir vakit sonra yüreğinizi deşmeye gelicem, özleyin beni canlarım :)
Nursel BAYIR

Hiç yorum yok :