Entries (RSS)

27 Kasım 2012 Salı

1 Vakittir Mutlu Olmalı Ruhun


Keşke...
Keşke hep içimden geleni yapmam öğütlenmeseydi bana,
Yalan gülüşler takabilseydim yüzüme.
Gözlerimi kapattığımda, kulaklarıma bir kanat çırpma sesi gelir oldu.
Silüet aynı, manzara aynı, renkler aynı, her şey aynı.
Bir tek o kanat çırpma sesi farklı, bir tek o güzel sanki...
Huzur doluyor içim gözlerimi kapattığımda,
Sıcak bir çocuk eli dokunuyor ruhumun yumuşak dokusuna,
Masumiyetini okşuyorum.
Kanatların yaydığı o hava, o akım, yükseltiyor beni,
Ve karanfil kokularına karışıyorum.
Sen ey ( )! diye seslenebileceğim insanlara kızıyorum.
Sonra kırmızılara karışıyor kalbim, bedenim...

Küfürlerim birikti içimde, kulaklarım duysun istemiyorum sadece.
Her şey gibi içime tıktım onları!
Vazgeçtim sözlerimden.
Umarsız, hoyrat olabilirdim ama ne zamandan beri umutsuzdum?
Ve sen ey ( ) !
Ne zamandan beri mutsuzsun?
Bilmiyorum.
Ama 1 vakittir mutlu olmalı ruhun.
1 asır, 1 yıl, 1 ay, 1 hafta, 1 saat, 1 dakika, 1 saniye ...
Nursel BAYIR

Hiç yorum yok :