Entries (RSS)

20 Temmuz 2012 Cuma

Kral Çıplak

   Omuzlar düşmüş aşağı, gözler yarı açık yarı kapalı, vücut son savaşını itina ile veriyorken ben hala bedeni ile ruhunun istedikleri çelişen bir insanım. Yatıp uyumayacağım işte!

*Kendime verdiğim zararı bir köy uğraşsa bana veremez kesin kanaat getirdim ayrıca.

*Boşvermiş, sıkılmış bir insan olmak pek tarzım olmadığından, kendime işkence ediyorum. Tarzım oldu resmen.

*İnsan hep dik duran, hep sağlam kalan olmaktan yoruluyor bazen. Kendimi bıraksam tüm bağlarımı çözüp, yere ulaşamayacağımdan korkuyorum. Düşmek için çıkmışken ruhumun kayışı ya yarı yolda yapamayacağını farkederse? Hiç geçmedim o yollardan. Baktığımda huzurun tanımını oralarda bulamıyorum gerçi. Buralarda pek havadar değil.

*Trajikomik insan ilişkilerine dair oturup kitap yazmaya karar verdim. Sorunlar, sorunsallar, kısır ilişkiler, kısırlaştırılmaya çalışanlar. Henüz tek kelime yazmadım. Öylesine bir karardan öte, kayışı tutmaya çalışmanın son hamlesi bu. Çelişkilerle dolu bir kafanın bir şeyi hem isteyip, hem istemezken çok sağlıklı kalması mümkün değil. O yüzden bir tercih yapmalıyım. Ya salıcam ruhumu baltalayan düşünceleri ya da salınıcam kendi kurduğum idam koltuğunda..

Şimdilik bu kadar. Bu arada : Kral Çıplak!
Nursel BAYIR

Hiç yorum yok :