Entries (RSS)

3 Mart 2012 Cumartesi

Ünlü Olursam Yayınlanmasını İstediğim Düşüncelerim:)

   Enteresan bir ruh hali içindeyim sanki. Küçükken ömür boyu yapmak isteyip de sonralarında unuttuğunuz şeyler vardır ya, onlardan birini hatırladım. Şu andan itibaren anlamlı kelimeler bütünü oluşturmaya çalışmayacağım, bu yazı içimden gelen kelime, cümle, cümleler bütününe dönüşebilir an ve an.

* Radyo... Gerçekten insanı farklı hislere taşıyan, aynı anda binlerce belki milyonlarca kulağın dayandığı duygusal frekans. Hep bir radyo programının müdavimi olmak istemişimdir. Bir sıra, kısa bir süre oldum bile diyebilirim, sonra neden bilinmez koptum. Bir daha dönmeliyim.

* Naiflik denilen şey insanın bedeninde değildir. Zerafet de öyle.

* Bir insanın kendine ettiğini, bir köy uğraşsa yapamaz derler ya çok doğru. Ama ben yanlışlıklara, kazalara, sakarlıklara inanan biriyimdir, inancım bunu yapan insana olan inancım ölçüsündedir.

*Bazen içimden geçtiği halde 1 sn geç söylediğim cümleler için pişman oluyorum. Ya da söyleyemediğim cümleler için. Siz düşünürken tam karşınızdaki söyler ya o an içinize tıkılıp kalır belki o günün sözü, işte o. Stresini yaparım uyuyana kadar, cümlenin iyi ya da kötü olması değil; bilinçsizce karşımdakinin düşüncemi almış olması kahredebilir beni. Yine de bu tür yanlışlıkları da affedebilirim.

* Zeki insanları oldum olası severim. Hatta aptal insana tahammülüm yok. Açıkçası çevresinde çok insan olan kişiler ya insan idare etmekte de zekidirler ya da aptaldırlar.

* İçten pazarlıklı değilim ama pazarlığı severim.

* Dobralık çok başa bela bir şey. Bence dobra olmaktan daha bela bir şey varsa da tepkilerin karşısında kaybetme korkusuyla huyunu içine atmak. Ben içime atmadığımdan insan kaybetmedim, kaybettiğim insan değildir.

* Şimdiye kadar kurduğum bütün ev hayallerimde çalışma masam dinlenme odamdaydı. Bir çalışma odası değil bahsettiğim, dinlenme odası. Çalışırken de dinlenebilmeli insan, hep kıvrılabileceğin rahat bir koltuğun olabilmeli.

* Yaptıktan sonra pişman olduğum tek bir şey oldu, onu da unuttum. Varlığı hafızamda kaldı.

Bu gecelikte bu kadar :) Aaaa sabah olmuş:) Gidip ders çalışayım bari. Siz tatlı tatlı uykuya devam edin ve mutlu kalın :)
Nursel BAYIR

Hiç yorum yok :