Entries (RSS)

18 Mart 2012 Pazar

Limitless Etkisi Yaratan İnsanlar

   *Ütopik kişilerdir.
   *Etten kemiktenlerdir.
   *Sonsuz güven hissi verirler.
  Bütün bunların dışında limitless etkisi yaratırlar. Bu filmi izleyen arkadaşlar beni daha iyi anlarlar. Film sonrası enerji, özgüven patlamaları falan. Eskiden felsefeyle uğraşan insanlar; filozoflar sadece bir alanda değil bir çok alanda kendilerini geliştirmiş, bunun için 24 saatlerini harcamışlar. Şimdilerdeki sözel, sayısal, duygusal, müzikal her türlü zekaya sahip olduklarını kanıtlamışlar. Ben bu tür insanları geçmişin büyük rakamlı kitaplarındaki ütopik hikayeler gibi canlandırdım durdum beynimde, ta ki karşımda etten kemikten öyle bir insana rastlayana kadar. Hayatımdaki en iyi rastlaşmalardan biri olduğuna yemin bile edebilirim.*
   Yıl 1998 Van'dayız, babam şark görevini yapıyor. O sıra içimde bir piyano çalma isteği var ki anlatamam. 7 yaşındayım ve canlı canlı görmedim piyano denen şeyi. Piyano kursu diye tutturdum. Van merkezde bile oturmuyoruz ki sanırım o yıllarda merkezde de otursak farketmezdi. O günün yerinden mekanından öyle bir kursa maalesef katılamamıştım. Doğubeyazıt'a İshak Paşa Sarayını gezmeye gittiğimizde oranın çarşılarından birinde org gördüm. Küçük bir şey MS-200A 37 tuşlu org :). Biriktirdiğim bir para vardı girdim dükkana alayım diye 10 milyon liraya (daha sıfırlar atılmamıştı tabi) almıştım o orgu.**
   Yıllar geçmiş tabi üstünden sene olmuş 2012. Piyanoyu unutmuşum. Dinlemek her zaman güzel, içimdeki çalma isteğini unutmuşum. Limitless etkisi yaratan bir insanla karşılaşmanın en güzel yanı nedir biliyor musunuz? Size önceden istediğiniz şeyleri hatırlatırlar, örnek olurlar, enerji verirler, onlardan her zaman öğrenebileceğiniz şeyler vardır, sohbet ederken sıkılmaz; ne konuşcam derdi yaşamazsınız. Üzülerek söylemem gerekiyor ki o insanlardan çok az var. Bende ise sadece 1 tane var.
Bu arkadaş piyano, yan flüt çalabilen, wing chun gibi bir savunma ve dövüş sanatını sevmiş, eser miktarda bir kaç dil konuşabilen ve hala daha fazlası için çaba sarfedebilen, gülen, gülmenin yakıştığı bir insan. 13 sene sonra bana bu org'u aratıp yerinden çıkartmış olan insan. Aslında onla tanıştığımdan beri değil, onla konuşmak istediğimden beri çok şey kattı bana. Kendisine burdan çokkk çokkk çokk teşekkür ediyorum. O bu yazının ardından her zamanki mütevaziliği ile beni şoklara sürükleyecek eminim :) Not: Burada kinaye yoktur :)
   Herkese birer limitless insanı diliyorum:)
Mutlu kalın :)


Nursel BAYIR 

Hiç yorum yok :