Entries (RSS)

2 Mart 2012 Cuma

Enerjik Patlaması :)

   Rutin kış gribimi atlattığım şu günde 3 gün yatağa bağlı kalmam sonucu biriken enerjimin rahatsızlığını yaşıyorum resmen. Ay ne yapsam ödev mi yapsam ders mi çalışsam tweet mi atsam derken twitterda hakkımda kısmına bişiler yazayım çizeyim diye düşündüm. Hani vardır ya hep bir mütevazilik bir hanımefendilik, mütevazi olayım dedim. 10dakika boyunca denemelerin sonucu anladım ki hem mütevazi hem cool olunmuyor.  Ya ayrıca ben mütevazi olmak zorunda mıyım? Bu kabulu kim çıkardıysa getirin ağzını burnunu kırıcam. -Benim babamın da tabancası vaaaaağrr -diyebileceğim bir ortam istiyorum. Şimdi oraya yazsam  zekanın varlığının pozitif ispatıyım diye gelecek cevaplar ve düşünceler çok açık. Götü kalkmış bunun, aman havası da kimeyse, biz bilmez miyiz o zekayı. *

   Anlamıyorum insanlardaki bu çekememezliği. Zeki olmasam bile yazmışım yani niye size dokunuyor :) Bir de üniversitede bölüm mütevaziliği denen bir şey var. Karşıdaki arkadaş sizden daha düşük puanlı bir bölüm okuyordur, zamanında çalışmamıştır olmamıştır ama bir şekilde sizin o kişiden bir tık daha fazla bir tarafınız olmuştur; sınavda stres yapmamanız bile olabilir bu. Karşıdaki kişinin bu bölüm olayından rencide olma psikolojisinden kendi bölümümü artık okuyormusun hangi üniversite aa hangi bölüm sorusuna kadar söylemez olmuştum geçtiğimiz süreçlerde. Ama artık öyle değilim. Yeter lan! Çalışmışım yapmışım bir şeyleri başarmışım kimse girmesin öylesi psikolojilere! Önemsemeyin bunları. **

   Fazla önemseniyor nedense bu mütevaziliğin renkleri. Yapana hakkını vermek gerek gayrı. Selametlen:)


Nursel BAYIR

Hiç yorum yok :