Entries (RSS)

4 Şubat 2012 Cumartesi

Dertlendim kart yüzünden. Başka şeyler yüzünden.

    Ya aslıda bi isyankarım şu an ama pozitif olmaya çalışıyorum nedense . İnsanların ağzını burnunu kırasım var. İnsanlar mı çok öküz yoksa ben fazla mı hassasım çözemedim. Belki de hassas değilimdir, düz egoistimdir ya da benmerkezciyimdir. Her neysem o olmaktan mutluyum ben arkadaş. Bu halimle bana sinir yaptıracak hareketler içinde bulunmayın aşırı rica ediyorum.
    Çok gergin başlayan yazıma yazmış olmanın verdiği rahatlıkla devam etme kararı aldım. Öyle bir yapılacak listem var ki, rahatla diye madde koymalıyım galiba. İş bankasının bana internetten alışveriş yapabileceğimi söyleyip kakaladığı bankamatik kartını alıp onların bi yerine sokasım var. Yüz kez denedim arkadaş site vermişsiniz açılmıyor ne dandik iş ya. Kaç kez gittim geldim bankaya bu işlemler için ben bilmiyorum artık karıştırdım. Bir de yaptıkları yetmiyormuş gibi kredi kartı verelim bu sorundan kurtulun diyorlar. Yumuşak yüzlü olabilirim ama taş kesildi lan sizin yüzünüzden kalbim. Sabır Aziz Allah. Gidiyorum nefretimi kuscak bişeyler bulurum belki. İyi akşamlar.


Nursel BAYIR

Hiç yorum yok :