Entries (RSS)

8 Ocak 2012 Pazar

Doğum günü yazısı :)

    Doğum günüm 21 Aralıktaydı fakat o günün yazısını anca şimdi yazabiliyorum:) Bu yazıyı yazma sebebimse bu doğum günümün gerçekten benim açımdan çok ilginç geçmiş olması. 21 Aralık günü zaten finallerden bir hafta önce, herkesin quizi var ödevi var. Felaket bir zamanlama yani. Buna rağmen doğumgünü partisi yapayım son son dedim, seneye yapmama kararı almıştım çünkü. Neyse sevgili sevdiceğim partimin hazırlıklarını yapmış herkesle akşam 8 diye sözleşilmiş falan. Biz akşam 8 oldu gittik mekana bizden kimse yok. Akılsız başın cezasını ben çektim:D Parti 8 de ise 7 buçuk diyeceksin ki millet 8 e toplanabilsin. 8 buçuk oldu saat yavaş yavaş toplandık az çok ama ortada bir sorun var(?), partide kız yok. Gelen arkadaşlarımın hepsini çok seviyorum, feminist falan da değilim ama 10 tane erkeğin arasında tek kalınca kendimi bir kötü hissettim istemsiz. Meğersem gelecek olan kız arkadaşlarımızda o sıra toplaşmaya çalışıyormuş. Onlar geldiklerinde 1 dk içinde o kötü hissiyatımın hepsi geçiverdi. 10 dk daha geç gelselerdi oturup ağlardım yeminlen :)Bütün buraya kadar her şey iyi güzel. Ya doğumgünümde arabesk nedir ya?  Geçen sene partiyi yaptığımız mekanda yaptık ama bu sene repertuarları çok değişmiş anladığım o oldu :) Yani kalkıp iki oynayamadım doğru düzgün. Gecenin sonunda jilet arayacak böğrümü parçalayıp yerlere serecek hale geldim.*
   Hediyelerimi ise çok sevdim :)
Böyle bir geceydi benim doğumgünüm de işte:) Gecenin en uzun olduğu gün doğmuşum. Finallerden 1 hafta önce;)
Nursel BAYIR

Hiç yorum yok :